piątek, 11 maja 2012

Autor: kosmetopolis o 19:21

Witajcie!


Już od bardzo długiego czasu planowałam założyć bloga, w końcu się udało i mam nadzieje, że uda mi się też dodawać regularnie postyJ


A o czym będę w nich pisać?


Przede wszystkim o kosmetykach, ale tez o modzie i urodzie i innych babskich sprawach. Znajdziecie tu moje opinie o kosmetykach których używałam,  które polubiłam albo które okazały się totalnymi bublami. Studiuję chemie środków bioaktywnych i kosmetyków i chciałabym się tez dzielić z wami moje wiedzą, która na razie jest dość skromna, bo jestem dopiero na 2 roku.


Wiem jak dużo jest blogów o takiej tematyce, ale mimo to mam nadzieje ze zechcecie czasem zajrzeć na mojego blogaJ


Pozdrawiam i zapraszam


A.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger
 

Kosmetopolis Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos